przerwa1

eu

WAKACJE 2017 W ŚWIETLICY PLUS

POD HASŁEM: „BAJECZNE WAKACJE”

Druga połowa „Bajecznych wakacji” w świetlicy PLUS była również pełna atrakcji. Odbyły się trzy wycieczki autokarowe m.in. do „Pałacowej Bawialni” w  Kowarach, gdzie zjeżdżaliśmy na pontonach, skakaliśmy z wieży, pływaliśmy łódkami i korzystaliśmy z wielu dmuchańców. Doskonaliliśmy naukę pływania na basenie w Miłkowie. W „Parku bajek” w Karpaczu czekały na nas różne gry i zabawy (karuzele, trampolina, huśtawki, zjazd pontonem itp.). W Western City w Ściegnach zdobywaliśmy punkty w poszczególnych dyscyplinach na odznakę szeryfa. Oglądaliśmy pokazy tańców indiańskich, popisy kowbojów itd.
W ostatnim tygodniu odbyła się wycieczka autokarowa do Pławnej do „Zamku Śląskich Legend” (średniowieczny gród, Arka Noego). Uczestniczyliśmy również w warsztatach ceramicznych, linorytnicznych, kowalskich itd. Pobyt uwieńczyło ognisko z pieczeniem kiełbasek. Zakończenie akcji lato w mieście odbyło się w Żelaznym Tyglu Walońskim w Szklarskiej Porębie. Organizatorzy przygotowali wiele atrakcji m.in. zwiedzanie z przewodnikiem skansenu, wysłuchanie historii regionu wraz z uruchamianiem urządzeń górniczo-hutniczych, zajęcia twórcze, poszukiwanie skarbu, ognisko z pieczeniem kiełbasek.
Dobrą zabawę mieliśmy w miejskim Parku Rozrywki ESPLANADA (dmuchańce, wieża emocji, trampolina itd.). Jak w poprzednich tygodniach spacerowaliśmy po lesie zbierając jagody grzyby, a w upalne dni plażowaliśmy