przerwa1

eu

Sprawozdanie z ferii 2016

W świetlicy środowiskowej „PLUS” na Białej Dolinie w dn. od 01.02.16r. do 12.02.16r. w ramach ferii zimowych odbywały się zajęcia pod hasłem: „Aktywnie, sportowo, bezpiecznie i zdrowo”, w których wzięło udział ok. 35 dzieci (w tym 12 z miasta). Wychowankom zapewniono profesjonalną opiekę oraz wiele atrakcji.
W pierwszym tygodniu odbyły się m.in. zajęcia edukacyjne z udziałem funkcjonariuszy policji na temat „Bezpiecznego spędzania czasu wolnego” oraz z pracownikami KCE pt. „Ochrona  i  dokarmianie ptaków zimą”. Byliśmy aktywni sportowo biorąc udział w grach i zabawach na sali gimnastycznej, jak również w turnieju mini tenisa halowego prowadzonego przez Pana Romana Klimka. W ramach wycieczki autokarowej do aquaparku w Świeradowie Zdroju mogliśmy doskonalić naukę pływania oraz korzystać z wielu wodnych atrakcji. Cyklicznie odbywały się zajęcia kulinarne i plastyczno-techniczne o różnej tematyce m.in. sporty zimowe, mój ulubiony bohater literacki, serduszka walentynkowe, plakaty pt. „Wiem co jem”.
W drugim tygodniu byliśmy na  wystawie  klocków lego i korzystaliśmy z atrakcji Rodzinnego Parku Rozrywki „Esplanada”(rynna, wieża emocji) oraz z Orlika.  W Teatrze Animacji w Jeleniej Górze obejrzeliśmy przedstawienie  pt. „ Porwanie kaczątek”, a przy okazji zwiedziliśmy Muzeum Przyrody. W restauracji Mc Donaldʼs  zjedliśmy ulubione zestawy obiadowe.
Zakończenie ferii odbyło się w Nadleśnictwie Szklarska Poręba, gdzie po przejściu ścieżką edukacyjną z leśniczym lasów państwowych, odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek, wręczeniem nagród i dyplomów.
Zajęcia cieszyły się dużym zainteresowaniem i dostarczyły dzieciom niezapomnianych wrażeń.
Serdecznie dziękujemy wszystkim życzliwym osobom, dzięki którym zapewniliśmy naszym